28 Kasım 2008 Cuma

kısa kısa..

- bence buzdolabı poşeti bir buzdolabınun içinde kullanılabilecek en pratik ve en süper ürün. keşke plastik olmayanı da olsa.

- sağ ve sol yanlarında açık renkli iki çizgi bulunan siyah puma eşofman altı furyasının başlangıcı ile saçları açık (uçuk) sarıya boyatıp fino satın alma furyasının başlangıcı hemen hemen aynı zaman dilimine tekabül ediyor, adına paris hilton sendromu deniyor.

- paris hilton sendromuna yakalanan dişi kısmı starbucks dışında herhangi bir yerde kahve içmiyor. "beenmiyorm" diyor. dahi anlamındaki de'yi ayrı yazmıyor, gaz çıkardığını inkar ediyor ve dışarı çıkarken üstüne muhakkak ki kendi boyutlarının en az 2 katı büyüklüğünde, yine açık tonlarda bir kürk alıyor. böylece götü donarken ciğerleri sağlam kalıyor. ekseriyetle en çok gözlerini beğeniyor lakin lens kullanıyor. soranlara "opak o" diyor.

- mado'nun hamur işi tatlıları ve dondurmasının ne kadar hastasıysam, sütlü tatlılarını da o kadar beğenmiyorum. sütlü tatlıları yapan bıyıklı adamlar dışarıda kazandibi falan yemiyorlar mı hiç?

- bolu'da bolulu hasan usta yok lan.

- hadise seksi kız. boyu da kısa. bu şartlar altında nikahına girebilirim ama eurovision'da başarılı olma ihtimali düşük. yazık o kadar da çalışıcak.

- adnan polat'ta tam bir dark lord duruşu var. konuşması, tavırları, bakışları falan bildiğin dük. al zorro'da oynat o derece. karizmatik adam. seviyorum.

- profesyonel herhangi bir çağrı merkezini arayıp telefonda sinirlendiğinizde, operatör konu ne olursa olsun mutlaka "ben size yardımcı olacağım" diyor. bu bir tekniktir. yemeyin. bırak lan senden yardım isteyen mi var müdürünü bağla domestik puşt diye çemkirin. hadi puşt demeyebilirsiniz ama mutlaka domestik deyin. şaşırsın.

- astoria'nın karşısında bulunan ve adına bursa'da baba, istanbul'da mantar dediğimiz şeyde geçen gece tam 98 saniye kırmızı yandı. ışığa girdiğimde başlayan şarkı, yeniden hareket ettiğimde bitmişti.

- akademik özel eğitim verme hadisesi keyifli ve tatmin edici bir şey ama acayip sabır istiyor. ben mümkün değil dayanamam artık.

- çelik diye insan vardı ya. kaç şarkısını hatırlıyorsunuz çelik'in?

- gaffur, recep ivedik, burhan altıntop ya da muro gibi karakterlerin şöhretleri çok sürmez. ne zaman ki ekranlardan kaybolurlar, bir anda unutulurlar. kalıcı olamazlar. zaten olması gereken de budur. tutulacaksa karakter değil, oyuncu tutulmalıdır.

- zippo rahatsızlığım olmasa sigarayı bırakabilir miydim acaba?

- bursa insanının kat3 ve malt'a bu denli yoğun talep göstermesini hiç anlayamıyorum. hadi ben her gidişimde karı kaldırıyorum ama adam geliyor bira içiyor, müzik dinliyorum, iç dünyamın dehlizlerinde boğuluyor, dipten kum çıkarıyorum ayağı yapıyor. git evinde boğul lan ne kalabalık yapıyorsun? (döverler bu madde için beni)

- günümüz dünyasında her 6 ayda bir mutlaka check-up'a girilmesi gerekiyormuş. girmeyenler tez ölecekleri gibi acı içerisinde korkunç bir hayat geçireceklermiş. basur falan olucaklarmış hep.

- yatarken klasik müzik dinliyorum bir süredir. henüz canımın sabahları viski istemesi dışında herhangi bir etkisini göremedim. lan hani gelip yalarlardı? hani bir gece için en az 250.000$ teklif ederlerdi? bak dolar da arttı? hani?

0 comments: