5 Kasım 2008 Çarşamba

sabah gelgitleri

sıkılıyorum. başlayalı yaklaşık 15 gün olan ve en iyi ihtimalle 20 gün sonra bitecek bir tadilat dolayısıyla bir süredir (bir haftadır falan herhalde) bursa'dayım. (yoğurt kabına işediğim günler oldu. üstelik bir defasında taşırdım!) neyse ki yarın bu saatlerde şehir değiştiriyor olacağım.

gittiğin yerde sıkılmayacak mısın dersen;
deme blog. geçer.

neyse.
bursa'da geçen bu son günü biraz olsun çekilebilir kılmak adına bu sabah güne bir kaç küçük değişiklikle başlamaya karar verdim. şimdi gidip kendime sade, sert bir filtre kahve hazırlayacağım. kahvemi içerken sakal traşı olacak, akabinde ise süper bir kahvaltı eşliğinde how i met your mother izleyeceğim. bu sırada güneş yüzünü göstermeye başlayacak, ben de derhal fotoğraf makinemi kapıp sokağa koşacağım!

evet sonunda gün boyu esnemeyi ve uykusuz kalmayı göze aldım. gerçi traş olmaya ve kahvaltı hazırlamaya çok üşeniyorum. dışarıda sesiz bir kahvaltı yaptıktan sonra berbere uğrayabilirim aslında. düşünülebilir bu.

tamam. popomu kaldırdım ve gidiyorum şimdi.
sıkkının zıttı ne olur bilemedim ama onunla geçen günler diliyorum size.

0 comments: