24 Haziran 2008 Salı

buralardayım

bir yandan sıcaklar, bir yandan -şükür ki çözdüm gibi- uyku problemim, bir yandan euro 2008* heyecanı, e bir yandan da iş güç derken bunaldık; buğra'ların yazlığa kaçıp 1-2 gün kafa dinledik, güneşlendik, maç izledik, bira içtik, mangal yaptık ve elbette gitar çalıp şarkı söylemeyi de ihmal etmedik. o iyi oldu, değişik oldu.

nasıl manyak bir kitle -sana manyak da diyorum ara ara evet- tarafından takip ediliyorsam; 2-3 gün sessiz kalınca telefon edenler oluyor "öldün mü aslanım" diye.. ölmedim aslanım. istirham ederim manyaklaşmayın. ayırca öyle aslanımlı falan da konuşmayın benimle bi daha. hiç yakışmıyor güzel ağzınıza.

neyse. daha fazla kişiselleştirmeden papatya çayımı içip uyusam en güzeli olur heralde..

*euro 2008 demişken; takip etmiyorum sanılmasın. büyük bir futbolsever ve koyu bir galatasaray taraftarıyımdır, şampiyonayı da çok yakından takip ediyorum. parmaklarımda tırnak kalmadı maç izlemekten, şu almanya maçını da atlatalım da, uzun uzun konuşuruz.

0 comments: