23 Mart 2008 Pazar

viva mexico cabrones!

aslında başlığın metinle pek alakası yok. sözlükte bulabildiğim yegane anlamlı ispanyolca cümle buydu. "yaşasın meksikalı pezevenkler" gibi bir anlamı varmış. olsun.

geçenlerde kadim dostum buğra ile tekila içerken fark ettik meksika kültürüne nasıl içten içe tutkun olduğumuzu. baharatlarına, içkilerine, müziklerine ve en önemlisi "raadlıklarına" (bu 'raad olma' felsefesi ile ilgili bilahare uzunca yazarım) hayranız bu adamların, düşündük ve kabul ettik. yalnız ben sonra ayrıca ve bireysel olarak şunu fark ettim, meksika kültürüne hayran olmayan insan sayısı genç parti'ye oy veren insan sayısına hemen hemen eşit.

yani olaya bak, adamlar nasıl yaşıyorlarsa, mensup olduğu millet farketmeksizin ülkeler dolusu insan meksika'ya hayran. (şarkı vardı dağlar kızı reyhan, reyhan, reyhan alem sana heyran, heyran, heyran diye) tekila mıdır sebebi, ya da warner bros cizgi filmleri mi bilemiyorum. bildiğim ve aslında nerden bildiğimi de bilmediğim tek bir şey var, bu adamların keyifleri yerinde arkadaş. yaşamayı biliyorlar. biz de en azından birer turist olarak tez vakitte ziyaret etmek, tekilanın köpeği olmadan da dönmek istemiyoruz.

desperado, tekila, baharat, kaktüsler.. (bilmiyorum ki başka, bilsem yazıcam)

viva mexico cabrones!

2 comments:

Diadra dedi ki...

dlsjkfsdlfjdlfdsl

Maymun musunuz? Ne içtin çoocuum bu yazıyı yazarken? Mariachi?

Göktuğ dedi ki...

yok valla ayiktim tamamenfhjsdk