14 Mart 2008 Cuma

nedir?

her ne kadar yıllardır doğru dürüst blog yazmıyor olsam da özümde blog kültürü kuvvetli, şahane bir insanımdır.

neyse.
hep aklımdaydı serbest, rahat, halka açık ve sonuna kadar zevzek bir blog oluşturmak ama gerek vakitsizlik, gerek ise tembellik gibi süper sebeplerim de vardı "boşver sonra bakarım" demek için.

nedense bu akşam dünden ya da önceki günden farksız bir iş yoğunluğu içinde gaza gelip inceden başlamak istedim.

kod adına da "gecekondu" dedim (yalan, şimdi uydurdum) saatten kelli.

hoşgeldin!

5 comments:

ahmetico madrid dedi ki...

kontrol ediyorum yorumlar kontrolunden gecerek mi onaylaniyor yoksa cart diye cikiyor mu diye. bence mavi kablo. hayirli olsun.

Diadra dedi ki...

Ooo kimleri görüyorum!

pireti dedi ki...

obaaa diadra?? seni benim bloga da alalım!! (ehejskf nabion?)

๑ ★ prettyinpink ★ ๑ dedi ki...

lan nası oluyo bu bilmiyorum ama ilk yorum obur hesaptan gelmiş dsjfhksdjfs

diadra gtalk bozuldu giremiyorum kuzum =(

Göktuğ dedi ki...

nooluyo neler yapiyosunuz yaaahah